APM 20 - Wake Up Call....

Dua minggu ini saya sibuk membuat penambahbaikan terhadap tesis. Namun prosesnya berjalan amat perlahan. Semuanya berjalan pada gear 1... Amat perlahan sekali..Adakah saya sudah ketandusan idea atau sememangnya saya malas...heheheh..

Tiba-tiba telefon berbunyi. Jam menunjukkan 9.25 pagi..Skrin di telefon tertera nama supervisor...Jantung berdebar..Berikut perbualan ringkas saya

Saya:
Assalamualailkum Dr.

Supervisor:
W...salam. Sharul, saya baru bincang dengan supervisory committee. Boleh tak u buat pembentangan proposal minggu depan hari rabu jam 9.30 pagi? Waktu ni saya pilih sebab kami   bertiga free..

Saya :
Insyaallah boleh Dr.

Ini memang kena pada waktunya.. Saya cuba bergerak laju tapi tak bergerak...Panggilan ini memang memaksa saya bergerak.. WAKE UP CALL INI AMAT PENTING BAGI SEORANG PENYELIDIK... Jangan terus hanyut dalam dunia sendiri....

Comments

Popular Posts