APM 31 - APM Siri 5 dah selesai

APM Siri 5 telah dapat dijalankan dengan jayanya..Walaupun saya sudah 10 tahun lebih menjadi pensyarah di IPT, masih lagi banyak perkara-perkara baru berkaitan penyelidikan yang belum saya ketahui..

Bengkel kali ini memberikan saya ruang untuk berkongsi pandangan dan pendapat..Idea saya mudah "kita boleh banyak belajar melalui rakan-rakan"... Kini komuniti APM yang saya idam-idamkan sebagai platform perbincangan telah mula membuahkan hasil..

Saya amat puas hati dan gembira dapat membantu rakan-rakan yang akan menulis...Kepuasan itu memberikan saya semangat untuk terus menulis tesis sendiri..

Kepuasan para peserta pula dapat dilihat melalui gambar di bawah.. Betullah orang kata "Senyum tak perlu kata apa-apa".....

APM Siri 5....Senyum.......

Comments

Popular Posts