APM 28 - APM untuk 2012 dah selesai

Rasanya dah lama tak update blog ni..Bukannya apa, tengah menulis hipotesis..Mencabar juga menulis hipotesis ni terutama apabila nak menguji pemboleh ubah mediator..

Namun saya berjaya mengendalikan Bengkel APM Siri 4 pada 8 dan 15 Disember 2012..Kiranya bengkel penutup untuk tahun 2012 ni.. Kepada sesiapa yang berminat untuk ikuti APM Siri 5, kemungkinan besar saya akan ada pada awal Februari 2013..Kepada sesiapa yang telah mengikuti APM , ada jemputan khas untuk anda bersama dengan saya pada 21 Disember 2012 nanti..Ada sesi perkongsian khas dengan saya bagaimana untuk memanfaatkan cuti semester selama sebulan nanti..Tolong tengok email anda....

Bengkel APM Siri  kali ni istimewa sikit sebab ada peserta luar negara.. Beliau pelajar master di FPE..apabila di tanya mengapa nak turut serta,, simple je jawapannya.. dia dah cuba mendeley tapi tak berapa jadi bila nak guna.. satu lagi dia memang cari siapa yang boleh ajar document map..kebetulan ada bengkel ni.. dia pun joint le..

So kenalah buat preparation dua slide yang berbeza ..Bahasa Melayu dan English...Tak pe lah.. Yang penting dapat sampaikan ilmu dengan baik...

Saya kongsikan dulu gambar peserta APM Siri 4

Comments

Popular Posts